Takuuehdot

Huoltotakuu:

iEasy antaa 12kk takuun kaikkiin huoltoihin ja vaihdettuihin varaosiin, takuu on voimassa kuittia vastaan.

Takuu kattaa valmistus- ja materiaaliviat. Normaali kuluma ei kuulu takuun piiriin, eikä myöskään ulkoisen tekijän aiheuttamat vauriot, kuten tuotteen pudottaminen tai laitteen väärä käyttö.

Vesivahingon kärsineelle puhelimelle emme voi antaa takuuta. Älypuhelimet ovat herkkiä kosteudelle, ja tippakin vettä puhelimessa voi pahimmillaan aiheuttaa korroosiota, joka rikkoo puhelimen vähitellen.

Takuu ei ole voimassa, jos puhelin on avattu itse tai jonkun muun toimesta.

Takuu ei ole voimassa ohjelmistovioissa tai ohjelmisto päivityksistä johtuvista vioista.

IP-luokiteltujen laitteiden huolloissa emme voi taata että laitteen IP-luokitus ja tiiviys säilyy.

iEasy ei vastaa laitteiden talletettujen tietojen katoamisesta tai vioittumisesta ja tietojen varmuuskopiointi on asiakkaan vastuulla. iEasy ei myöskään vastaa mahdollisista elinkeinon harjoittamiselle aiheutuneista tappioista huoltoihin liittyvissä asioissa.

Laitetakuu:

iEasy tarjoaa kaikille myymilleen ja kunnostamilleen iPhone puhelimilleen 12 kuukauden mittaisen laitetakuun, ellei toisin mainita.

Käytettyjen puhelimien IP-luokitus ja veden- ja pölynkestävyys heikkenee ja kuluu normaalissa käytössä. Myytävät puhelimet ovat käytettyjä sekä huollettuja, emmekä voi taata että laitteen IP-luokituksen tuoma tiiviys säilyy. Takuumme ei kata kosteusvaurioita puhelimissa.

Takuu kattaa valmistus- ja materiaaliviat. Normaali kuluma ei kuulu takuun piiriin, eikä myöskään ulkoisen tekijän aiheuttamat vauriot, kuten onnettomuudet, tuotteen huolimaton käyttö.

Ohjelmistoviat eivät kuulu takuun piiriin.

Seuraavat asiat tulee huomioida takuusta :

  • Näytön ja rungon fyysinen ja mekaaninen vaurio ei kuulu takuun piiriin.
  • Akun normaali kuluminen ei kuulu takuun piiriin.
  • Puhelimen käyttöjärjestelmän puhdistaminen haittaohjelmista tai muusta kuormittavasta tekijästä ei kuulu takuun piiriin
  • Laitteen omatoiminen korjaus mitätöi takuun.
  • Laitteen tiedot ja tiedostot ovat asiakkaan omalla vastuulla. iEasy ei vastaa hävinneistä tiedoista laitteissa.

Tuotetakuu:

Verkkokaupassa myytävillä näytöillä ja akuilla ja muilla iPhone varaosilla on vuoden takuu. Takuu kattaa valmistusvirheet. Takuu ei kata virheellisen asennuksen tai virheellisen käytön johdosta rikkoutunutta osaa, kuten tuotteen pudottaminen.

Kulutustavaroissa, kuten kuoret ja suojakalvot, ei ole takuuta.

Takuuasioissa ja muissa asioissa ole yhteydessä sähköpostilla: asiakaspalvelu.ieasy@gmail.com








    Ostoskorisi on tyhjä

    Toimitusehdot

    Nämä toimitusehdot ovat voimassa 27.4.2022 alkaen.

    Verkkokauppa

    iEasy Oy
    Kämppäukontie 31
    90420 Oulu

    045-3408755
    asiakaspalvelu.ieasy@gmail.com
    www.ieasyservice.fi
    3411677-3

    Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Käytetyt puhelimet myydään marginaali verollisena. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

    Tilaaminen

    Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

    Maksaminen ja maksutavat

    Klarna checkout  (Täydellinen maksupalvelu).

    Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä.

    Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

    Klarna lasku - 30 päivää maksuaikaa
    Täysi-ikäiset asiakkaat voivat tilata tuotteet laskulla, jossa on 30 päivää korotonta maksuaikaa.
    Et voi tilata tuotteita laskuun silloin, kun tilaat tuotteet jollekin toiselle tai olet muutoin antanut toimitusosoitteeksi jonkun muun kuin väestörekisterissä olevan osoitteesi.
    Kun valitset laskun maksutavaksesi, tarkistamme luotto- ja osoitetietosi.

    Osamaksu - Klarna tili
    Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti.

    Kaikki Klarnan osamaksulla maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan osamaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.
    Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi, väestörekisteriin ilmoittamasi osoite ja tiedot vuosituloistasi. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.

    Muista lukea huolellisesti Klarnan osamaksun tiliehdot osoitteessa: Klarna tiliehdot
    Laskuihin liittyviin kysymyksiin saat vastauksia nyt myös käyttämällä Klarnan sähköistä asiakaspalvelulomaketta osoitteessa www.klarna.com

    Tilaus- ja maksuvahvistus

    Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

    Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

    iEasy Oy
    Kämppäukontie 31
    90420 Oulu

    045-3408755
    asiakaspalvelu.ieasy@gmail.com
    www.ieasyservice.fi
    3411677-3

    Toimitustavat ja -kulut

    Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

    Toimitusaika

    Lähetämme kaikki arkisin ennen kello 14 tehdyt tilaukset saman päivän aikana. Tilaukset toimitetaan Oulusta. Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Toimitusaika on pääsääntöisesti 1-3 arkipäivää. Nouto varastolta onnistuu yleensä tilauspäivänä ja myös viikonloppuisin. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

    Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

    Palautusehdot

    Peruuttamisoikeus

    Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

    Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus sähköpostilla, jonka jälkeen saatte palautustiedot sähköpostiinne.

    Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

    Peruuttamisen vaikutukset ja kulut

    Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, paitsi toimituskustannukset, heti kun palautettavat tavarat ovat saapuneet ja olemme tarkistaneet, että tavarat ovat edelleen myyntikuntoisia. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

    Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

    Mikäli tuote on rikkoutunut, esim kaapeli poikki tai puhelimen näyttö on naarmuuntunut, ei ostosummaa silloin palauteta.

    Palautus on ilmaista, ole yhteydessä palautukseen liittyen sähköpostilla tai whatsapilla numeroon 045-3408755

    Lunastamaton paketti

    Lunastamatta jätetystä paketista perimme toimitus kustannukset + 5euroa.

    Ongelmatilanteet

    Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu.ieasy@gmail.com. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio Posti Oyj:lle.

    Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

    Suodata tuotteita